
Квитки на автобус
Автобус Дніпро — Літомишль
Автобусні квитки Дніпро - Літомишль
Розклад та ціни автобусних квитків рейсу Дніпро - Літомишль на 29 квітня 2025
Автобус Дніпро – Літомишль: Зручне сполучення між Україною та Чехією
Маршрут Дніпро – Літомишль забезпечує комфортну та доступну подорож між Україною та Чехією. Цей рейс підходить для туристів, студентів, бізнесменів і всіх, хто планує подорож між двома країнами. Завдяки регулярним рейсам компанії Compass Group, ви зможете насолоджуватися комфортом і безпекою під час подорожі.
Як купити квиток на автобус Дніпро – Літомишль?
Квиток на рейс Дніпро – Літомишль можна купити через сайт Compass Group. Вартість квитка стартує від 5 200 грн, але ціна може варіюватися залежно від дати поїздки та наявних акцій. Після бронування ви отримаєте електронний квиток онлайн на вашу електронну пошту.
Зворотний рейс Літомишль – Дніпро
Для тих, хто планує повернення до Дніпра, можна замовити квиток на зворотний рейс через сайт Compass Group. Вся необхідна інформація щодо розкладу та вартості квитків доступна на сайті компанії.
Розклад автобусів і тривалість поїздки
Автобуси за маршрутом Дніпро – Літомишль курсують кілька разів на тиждень, що дає можливість вибрати найбільш зручний день для подорожі. Тривалість поїздки складає близько 28 годин, враховуючи кілька зупинок і митний контроль на кордоні.
Переваги подорожі автобусом Дніпро – Літомишль
Комфорт: Сучасні автобуси оснащені зручними сидіннями, кондиціонерами, безкоштовним Wi-Fi і розетками для зарядки ваших пристроїв.
Доступність: Поїздка автобусом є економічною альтернативою авіаперельотам, що дозволяє заощадити на транспорті.
Гнучкість: Завдяки регулярним рейсам ви можете вибрати зручний час для подорожі.
Як заощадити на квитках Дніпро – Літомишль?
Щоб заощадити на квитках, рекомендується бронювати їх заздалегідь або слідкувати за акціями та спеціальними пропозиціями на сайті Compass Group. Крім того, компанія пропонує дешеві білети на групові поїздки, що є зручним варіантом для організованих груп.
Що робити у разі виникнення проблем із поїздкою?
Якщо під час поїздки виникли будь-які проблеми або питання, пасажири можуть звернутися до служби підтримки компанії Compass Group. Кваліфікована команда підтримки допоможе вирішити всі питання, щоб ваша подорож була комфортною та безперебійною.
Відгуки про перевізника
Пасажири рейсу Дніпро – Літомишль часто залишають позитивні відгуки про рівень обслуговування і комфорт на борту автобусів. Ви можете ознайомитися з відгуками на сайті компанії, що дозволяє отримати додаткову інформацію перед поїздкою.
Питання та відповіді
-
Скільки триває поїздка Дніпро – Літомишль?
Тривалість поїздки складає близько 28 годин. -
Чи є Wi-Fi в автобусах?
Так, усі автобуси оснащені безкоштовним Wi-Fi. -
Скільки коштує квиток на автобус Дніпро – Літомишль?
Вартість квитка починається від 5 200 грн, але ціна може змінюватися залежно від дати поїздки та акцій. -
Чи можна взяти багаж?
Так, пасажири можуть взяти до 30 кг основного багажу та 5 кг ручної поклажі. -
Як забронювати квиток онлайн?
Замовити квиток онлайн можна через сайт Compass Group.
Compass Group - Орієнтир безпечного шляху!
Поширені запитання
В компанії Compass Group діють правила, що клієнт має право перенести свій раніше придбаний квиток при умові доплати 20% від вартості квитка!
На період свят і в час коли високий/низький сезон з 10.03.2025 по 01.05.2025 певні перевізники змінюють правила надання послуг з перевезення. Саме в цей час відбувається велика кількість пасажироперевезень і для того, щоб кожен пасажир був впевнений в отриманні свого місця в автобусі, а перевізник мав чітке уявлення про кількість пасажирів встановлено викуплення заброньованого квитка! Тому наші працівники зв’язуються з нашими клієнтами і надають завчасно реквізити для оплати квитка! Також коли низький сезон і пасажирів на рейсі мала кількість, перевізники встановлюють завчасний продаж для розуміння, що автобуси даремно не їхатиму згідно рейсу.
Ні, не обов'язково. Достатньо з вашого гаджету (телефон, планшет та ін.) показати ваші бронювання або при посадці повідомити водію ваше прізвище та ім'я!
Клавіша "Забронювати" інформує клієнта, що поданому рейсу він може створити для себе квиток/ки для поїздки і перед підтвердженням обрати варіант оплати для себе. Є два варіанти оплати проїзду: Варіант 1. Оплата при посадці в автобус. Варіант 2. Здійснити оплату квитка відразу при бронюванні.
Ні, не обов'язково. Оплата за квиток/ки відбувається безпосередньо при посадці в автобус. Винятком є групові бронювання 3 і більше осіб, згідно правил після бронювання з вами зв'яжеться наш працівник і надасть реквізити для оплати 1 квитка на вибір. Адже пасажири також мають надати гарантію виїзду. При зміні планів клієнтів кошти повертається при завчасному попередженні!
На сайті під час бронювання потрібно вибрати бажану валюту розрахунку: гривні, злоті, крони, долари або євро. На всіх рейсах здійснюється лише готівковий розрахунок.
Для отримання квитка вам потрібно обрати рейс звідки/куди, дату поїздки та здійснити пошук. Із запропонованих варіантів встановіть валюту оплати та виберіть зручний для вас рейс, внесіть особисті дані як цього вимагає сайт. Після внесення даних система створить квитки їх потрібно завантажити на ваш пристрій, також вони будуть відображатись у вашому особистому кабінеті.
Після бронювання квитка/ків протягом 1-3 днів з вами зв'яжеться наш працівник для підтвердження бронювання. За умови, що ви вказали вірні дані для зв'язку мобільний телефон, Viber або email . У разі якщо протягом 3 днів з моменту бронювання або за добу до відправлення нам не вдасться з Вами зв'язатися - ваше бронювання буде вважатися скасованим. Підтверджені менеджером бронювання дійсні до моменту виїзду!
Кількість багажу на 1 особу має не перевищувати 30кг + 5кг ручна клажа, а також мати параметри 40*60*90 см. Зверніть увагу, що перевізник має повне право відмовити пасажиру автобуса в провезенні ручної поклажі або багажу, якщо цей багаж перекриває прохід в транспорті іншим пасажирам, або не відповідає кількості та розмірами.
Всі наші клієнти за 1 день до від'їзду або в день виїзду отримують смс-інформування про номерний знак автобуса і номер платформи з якої буде здійснюватися відправлення.
Ми не займаємося даним видом діяльності і не надаємо послуг з їх перевезення. Наші послуги надаються виключно для пошуку зручних рейсів для людей які переміщуються між різними країнами.
У випадку бронювання квитків з твариною вам потрібно обов'язково зателефонувати на гарячу лінію для отримання консультації щодо перевезення тварини! Також звертаємо вашу увагу, що бронювання надається для тварин не більше 5 кг!
При плануванні поїздки з твариною, ми наполегливо рекомендуємо заздалегідь підготувати закордонний ветеринарний паспорт з відмітками про зроблені щеплення та вживлений чіп, переносну сумку або клітку з глухим дном, а також забезпечити наявність чистої питної води.
Вся інформація про рейс, включаючи точну адресу відправлення, час відправлення відображається на квитку який вам надається після бронювання на сайті.
У випадку якщо вам не вистачає інформації вам потрібно звернутися на гарячу лінію!
Що говорять про нас клієнти?
Компанія Compass Group постійно покращує свій сервіс і прагне досконалості, тому будь-які побажання та пропозиції від клієнтів вітаються! Нам важлива ваша думка.
