Compass Group
Увага! Робота кол-центру ускладнена у звʼязку з відключенням світла! Увага! Робота кол-центру ускладнена у звʼязку з відключенням світла!

Автобусні квитки Дніпро - Будапешт

Розклад та ціни автобусних квитків рейсу Дніпро - Будапешт на 27 липня 2024

Поширені запитання

Чи можливо перенести оплачений квиток на інший день поїздки?

В компанії Compass Group діють правила, що клієнт має право перенести свій раніше придбаний квиток при умові доплати 20% від вартості квитка!

Чому після бронювання місця працівник компанії просить здійснити оплату за деякі квитки?

На період свят і в час коли високий/низький сезон з 20.04.2024 по 01.09.2024 певні перевізники змінюють правила надання послуг з перевезення. Саме в цей час відбувається велика кількість пасажироперевезень і для того, щоб кожен пасажир був впевнений в отриманні свого місця в автобусі, а перевізник мав чітке уявлення про кількість пасажирів встановлено викуплення заброньованого квитка! Тому наші працівники зв’язуються з нашими клієнтами і  надають завчасно реквізити для оплати квитка! Також коли низький сезон і пасажирів на рейсі мала кількість, перевізники встановлюють завчасний продаж для розуміння, що автобуси даремно не їхатиму згідно рейсу. 

Чи обов'язково роздруковувати заброньований квиток?

Ні, не обов'язково. Достатньо з вашого гаджету (телефон, планшет та ін.) показати ваші бронювання або при посадці повідомити водію ваше прізвище та ім'я!

Що означає клавіша "Забронювати"?

Клавіша "Забронювати" інформує клієнта, що поданому рейсу він може створити для себе квиток/ки для поїздки і перед підтвердженням обрати варіант оплати для себе. Є два варіанти оплати проїзду: Варіант 1. Оплата при посадці в автобус. Варіант 2. Здійснити оплату квитка відразу при бронюванні. 

Чи обов'язково оплачувати квитки відразу після бронювання їх на сайті?

Ні, не обов'язково. Оплата за квиток/ки відбувається безпосередньо при посадці в автобус. Винятком є групові бронювання 3 і більше осіб, згідно правил після бронювання з вами зв'яжеться наш працівник і надасть реквізити для оплати 1 квитка на вибір. Адже пасажири також мають надати гарантію виїзду. При зміні планів клієнтів кошти повертається при завчасному попередженні!

В якій валюті можна провести розрахунок?

На сайті під час бронювання потрібно вибрати бажану валюту розрахунку: гривні, злоті, крони, долари або євро. На всіх рейсах здійснюється лише готівковий розрахунок.

Як отримати квиток/ки на рейс?

Для отримання квитка вам потрібно обрати рейс звідки/куди, дату поїздки та здійснити пошук. Із запропонованих варіантів встановіть валюту оплати та виберіть зручний для вас рейс, внесіть особисті дані як цього вимагає сайт. Після внесення даних система створить квитки їх потрібно завантажити на ваш пристрій, також вони будуть відображатись у вашому особистому кабінеті.

Скільки часу дійсне бронювання?

Після бронювання квитка/ків протягом 1-3 днів з вами зв'яжеться наш працівник для підтвердження бронювання. За умови, що ви вказали вірні дані для зв'язку мобільний телефон, Viber або  email . У разі якщо протягом 3 днів з моменту бронювання або за добу до відправлення нам не вдасться з Вами зв'язатися - ваше бронювання буде вважатися скасованим. Підтверджені менеджером бронювання дійсні до моменту виїзду!

Скільки речей можна брати в дорогу?

Кількість багажу на 1 особу має не перевищувати 30кг + 5кг ручна клажа, а також мати параметри 40*60*90 см. Зверніть увагу, що перевізник має повне право відмовити пасажиру автобуса в провезенні ручної поклажі або багажу, якщо цей багаж перекриває прохід в транспорті іншим пасажирам, або не відповідає кількості та розмірами.

Як дізнатися номер автобуса та платформу відправлення?

Всі наші клієнти за 1 день до від'їзду або в день виїзду  отримують смс-інформування про номерний знак автобуса і номер платформи з якої буде  здійснюватися відправлення.

Мені потрібно відправити передачу (посилку), як мені це зробити?

Ми не займаємося даним видом діяльності і не надаємо послуг з їх перевезення. Наші послуги надаються виключно для пошуку зручних рейсів для людей які переміщуються між різними країнами. 

Чи можу я взяти з собою тварину (кіт/пес)?

У випадку бронювання квитків з твариною вам потрібно обов'язково зателефонувати на гарячу лінію для отримання консультації щодо перевезення тварини! Також звертаємо вашу увагу, що бронювання надається для тварин не більше 5 кг! 

При плануванні поїздки з твариною, ми наполегливо рекомендуємо заздалегідь підготувати закордонний ветеринарний паспорт з відмітками про зроблені щеплення та вживлений чіп, переносну сумку або клітку з глухим дном, а також забезпечити наявність чистої питної води.

Як дізнатися місце відправлення мого автобуса?

Вся інформація про рейс, включаючи точну адресу відправлення, час відправлення відображається на квитку який вам надається після бронювання на сайті.

У випадку якщо вам не вистачає інформації вам потрібно звернутися на гарячу лінію!

Compass Group - орієнтир безпечного шляху!

Ми раді, що Ви вирішили подорожувати разом з нами!

Ми раді, що Ви вирішили подорожувати разом з нами!

Що говорять про нас клієнти?

Компанія Compass Group постійно покращує свій сервіс і прагне досконалості, тому будь-які побажання та пропозиції від клієнтів вітаються! Нам важлива ваша думка.

Хмельницький - Амстердам

Дякую за комфортную поїздку з м. Хмельницький ми їхали на новому двоповерховому автобусі, розетки, кондиціонер, вай-фай все супер. В м. Бонн пересіли на мікроавтобус все було теж на рівні, водій швид... Читати повністю

Вена - Одеса

Спасибо за ваш труд, дорога очень длинная и тяжёлая но водителя знают свою работу, делают остановки и внимательные на дороге. Что касается сайта посоветовал знакомый Вас, сказал что бронировал билет... Читати повністю

Днепр - Плзень

У каждого из нас своя история и впечатления от поездки, сайта или ещё чего-то. Хочу сказать спасибо за их труд и отдельное спасибо что есть скидки для детей у меня 2 детей и сейчас куда-то поехать эт... Читати повністю

Рівне-Люблін

Дякую Вам велике, поїздка пройшла комфортно. Водій акуратно, чемно та професійно керував автобусом. Дякую йому! Я Вас рекомендуватиму, однозначно.)

Львів - Варшава

Їхала 20.05 автобус приїхав вчасно, в автобусі було чисто та працював кондиціонер. Буду бронювати зворотні квитки знову у вас!

Дніпро - Прага

Бронювала квитки завчасно за 20 днів до виїзду хвилювалася, що не буде для нас місць адже нічого не платила за бронювання але слава Богу в день виїзду все було добре наші імена були в списку на посадк... Читати повністю

Львів - Франфуркт

Дякую! Хоча вчора автобус трохи запізнився нас привезли навіть трішки раніше. Швидко, комфортно і з зупинками.

Берлін - Хмельницький

На Сайт ваш потрапила з реклами шукала чим доїхати з Німеччини. Скажу трохи вагалася чи робити бронювання адже інформації в інтернеті про вас малувато. Але підкупило те, що решта сайтів за квиток хоті... Читати повністю

Житомир - Магдебург

Выехали с Житомира так как в билете 15:00. Автобус на 2 этажа, новый, комфортный. Не знаю как им управлять..но водителям огромное спасибо за хорошую поездку. За билет оплатил при посадке это удобно и... Читати повністю

Харьков - Билефельд

Хочу сказать большое спасибо компании COMPASS GROUP и перевозчикам KLR BUS. Ехала с ними в Германию 8.02.2023 и обратно в Харьков 23.02.2023. после бронирования рейса перезванивали и уточняли данные, ... Читати повністю

Краків аеропорт-Львів

Хочу подякувати працівникам компанії за підхід до роботи, до клієнтів і за вдалу поїздку. Враховуючи те, що на рейс чітко визначених місць не було - а їх менеджери організували. Літак спізнився на 8г... Читати повністю

Хмельницький Краків

Хочу подякувати оператору Юлі!! 30.04.2023 бронювала квитки до Кракова. Під час розмови , я отримала велике задоволення , оператор : коректна, володіє добре інформацією, дала відповіді на всі запитан... Читати повністю