![Compass Group](/templates/assets/images/top-backgound-m.jpg)
Квитки на автобус
Автобус Львів — Варшава
Автобусні квитки Львів - Варшава
Розклад та ціни автобусних квитків рейсу Львів - Варшава на 27 липня 2024
Як дістатися з міста Львів до міста Варшава?
Львів – це місто, з якого часто організовуються поїздки у Варшаву. Це обумовлено близькістю до кордону з Польщею та наявністю зручних локацій для посадки пасажирів. Такі умови є вигідними для багатьох компаній, які пропонують поїздки за кордон на автобусі. Саме тому у Львові можна знайти одразу декілька варіантів для подорожі у Варшаву. Щоб купити квиток на рейс, достатньо переглянути доступні пропозиції на сайті compass-group.com.ua та оформити замовлення.
Яка тривалість автобусної поїздки за маршрутом Львів – Варшава?
Під час бронювання користувач може переглянути всі деталі маршруту. Зокрема, дізнатися ціну, тривалість автобусного рейсу. Враховуючи, що відстань між містами Львів та Варшава складає приблизно 480 км, поїздка займає відносно небагато часу.
Більшість рейсів розраховані на перевезення в нічний час. Виїзд призначається на 22.00-23.00, а час прибуття орієнтовно 5.00-6.00. Відповідно, тривалість поїздки автобусом за маршрутом Львів-Варшава складає від 8 до 10 годин. За цей час пасажири можуть спати або відпочивати, а вранці вже дістатися у Польщі. Проте, важливо враховувати також особливості проходження митного контролю. Цей фактор іноді значно впливає на період поїздки.
Як купити квиток на автобус Львів – Варшава найшвидше?
На нашому сайті можна замовити квитки по обраному маршруту на автобус всього за декілька хвилин. Ви отримуєте доступ до всіх можливих пропозицій перевезень автобусом Львів-Варшава. Залишається тільки обрати перевізника та оформити покупку. Для цього достатньо зробити декілька кроків:
- вказати кількість пасажирів;
- заповнити особисті дані (ім’я та прізвище, телефон);
- обрати спосіб розрахунку (готівкою під час посадки на автовокзалі чи картою на сайті);
- підтвердити замовлення (якщо обрана онлайн оплата).
Важливо, що кожен перевізник одразу вказує всі необхідні деталі. Серед них кількість місць, місця посадки/висадки, дату і тривалість.
Що робити у разі виникнення проблем із поїздкою?
Якщо у вас виникли непередбачені ситуації, проблеми з оформленням покупки квитків на автобус або додаткові питання, зверніться до служби підтримки. Наші фахівці швидко дадуть відповідь та знайдуть оптимальний вихід з ситуації.
Поширені запитання
В компанії Compass Group діють правила, що клієнт має право перенести свій раніше придбаний квиток при умові доплати 20% від вартості квитка!
На період свят і в час коли високий/низький сезон з 20.04.2024 по 01.09.2024 певні перевізники змінюють правила надання послуг з перевезення. Саме в цей час відбувається велика кількість пасажироперевезень і для того, щоб кожен пасажир був впевнений в отриманні свого місця в автобусі, а перевізник мав чітке уявлення про кількість пасажирів встановлено викуплення заброньованого квитка! Тому наші працівники зв’язуються з нашими клієнтами і надають завчасно реквізити для оплати квитка! Також коли низький сезон і пасажирів на рейсі мала кількість, перевізники встановлюють завчасний продаж для розуміння, що автобуси даремно не їхатиму згідно рейсу.
Ні, не обов'язково. Достатньо з вашого гаджету (телефон, планшет та ін.) показати ваші бронювання або при посадці повідомити водію ваше прізвище та ім'я!
Клавіша "Забронювати" інформує клієнта, що поданому рейсу він може створити для себе квиток/ки для поїздки і перед підтвердженням обрати варіант оплати для себе. Є два варіанти оплати проїзду: Варіант 1. Оплата при посадці в автобус. Варіант 2. Здійснити оплату квитка відразу при бронюванні.
Ні, не обов'язково. Оплата за квиток/ки відбувається безпосередньо при посадці в автобус. Винятком є групові бронювання 3 і більше осіб, згідно правил після бронювання з вами зв'яжеться наш працівник і надасть реквізити для оплати 1 квитка на вибір. Адже пасажири також мають надати гарантію виїзду. При зміні планів клієнтів кошти повертається при завчасному попередженні!
На сайті під час бронювання потрібно вибрати бажану валюту розрахунку: гривні, злоті, крони, долари або євро. На всіх рейсах здійснюється лише готівковий розрахунок.
Для отримання квитка вам потрібно обрати рейс звідки/куди, дату поїздки та здійснити пошук. Із запропонованих варіантів встановіть валюту оплати та виберіть зручний для вас рейс, внесіть особисті дані як цього вимагає сайт. Після внесення даних система створить квитки їх потрібно завантажити на ваш пристрій, також вони будуть відображатись у вашому особистому кабінеті.
Після бронювання квитка/ків протягом 1-3 днів з вами зв'яжеться наш працівник для підтвердження бронювання. За умови, що ви вказали вірні дані для зв'язку мобільний телефон, Viber або email . У разі якщо протягом 3 днів з моменту бронювання або за добу до відправлення нам не вдасться з Вами зв'язатися - ваше бронювання буде вважатися скасованим. Підтверджені менеджером бронювання дійсні до моменту виїзду!
Кількість багажу на 1 особу має не перевищувати 30кг + 5кг ручна клажа, а також мати параметри 40*60*90 см. Зверніть увагу, що перевізник має повне право відмовити пасажиру автобуса в провезенні ручної поклажі або багажу, якщо цей багаж перекриває прохід в транспорті іншим пасажирам, або не відповідає кількості та розмірами.
Всі наші клієнти за 1 день до від'їзду або в день виїзду отримують смс-інформування про номерний знак автобуса і номер платформи з якої буде здійснюватися відправлення.
Ми не займаємося даним видом діяльності і не надаємо послуг з їх перевезення. Наші послуги надаються виключно для пошуку зручних рейсів для людей які переміщуються між різними країнами.
У випадку бронювання квитків з твариною вам потрібно обов'язково зателефонувати на гарячу лінію для отримання консультації щодо перевезення тварини! Також звертаємо вашу увагу, що бронювання надається для тварин не більше 5 кг!
При плануванні поїздки з твариною, ми наполегливо рекомендуємо заздалегідь підготувати закордонний ветеринарний паспорт з відмітками про зроблені щеплення та вживлений чіп, переносну сумку або клітку з глухим дном, а також забезпечити наявність чистої питної води.
Вся інформація про рейс, включаючи точну адресу відправлення, час відправлення відображається на квитку який вам надається після бронювання на сайті.
У випадку якщо вам не вистачає інформації вам потрібно звернутися на гарячу лінію!
Що говорять про нас клієнти?
Компанія Compass Group постійно покращує свій сервіс і прагне досконалості, тому будь-які побажання та пропозиції від клієнтів вітаються! Нам важлива ваша думка.
![Compass Group Compass Group](/templates/assets/images/logo-alt.png)