Квитки на автобус
Автобус Київ — Варшава
Автобусні квитки Київ - Варшава
Розклад та ціни автобусних квитків рейсу Київ - Варшава на 19 вересня 2024
Як дістатися з міста Київ до міста Варшава?
Сьогодні рух між столицями Польщі та України напрочуд жвавий, тому є доволі багато способів подолати цю відстань. Автобусний рейс це, наразі, найдоступніший та найшвидший спосіб дістатися із Києва до Варшави. Пересування автобусами є особливо актуальним, відколи в Україні неможливе авіасполучення. Та навіть якщо його відновлять, ціна на пересування між столицями автобусом набагато нижча, ніж подорож літаком, і швидше, ніж переїзд залізничним транспортом.
Якщо вас цікавлять актуальні ціни на автобусні рейси, дізнайтеся їх тут.
Яка тривалість автобусної поїздки за маршрутом Київ — Варшава?
Тривалість автобусного рейсу від Києва до Варшави залежить від кількох факторів, але найважливішим з них є обраний перевізником маршрут та кількість зупинок. Також важливо враховувати пропускну здатність контрольно-пропускних пунктів на кордонах у конкретний відрізок часу.
Як правило, тривалість поїздки, разом із типом транспорту та наявних умовах у ньому, впливає на ціну квитка — чим менше триває поїздка, тим дорожче коштуватиме квиток. В середньому, вам знадобиться від 15 до 21 години, щоби дістатися із Києва до Варшави автобусним рейсом.
Як купити квиток на автобус Київ — Варшава найшвидше?
На сайті compass-group.com.ua купити квиток на автобус Київ-Варшава можна дешево і доволі просто. Ось покрокова інструкція, як замовити <spanпоїздку:
- Оберіть рейс: ознайомтеся з умовами, запропонованим кожним доступним перевізником: тип транспорту, місце відправлення автобуса та дата відправлення. Оберіть той, який вам підходить найкраще.
- Оформіть бронювання: натисніть кнопку “забронювати” та введіть кількість пасажирів. Якщо ви єдиний пасажир, одразу перейдіть до наступного кроку.
- Заповніть форму: введіть своє ім’я та прізвище, а також контактні дані. Виберіть зручний спосіб оплати — картою онлайн чи готівкою при посадці.
- Підтвердьте бронювання: якщо ви обрали спосіб оплати картою, здійсніть оплату та підтвердіть бронювання.
Що робити у разі виникнення проблем із поїздкою?
Якщо у вас виникають будь-які питання або незручності, зверніться до служби підтримки на сайті. Наші фахівці зроблять все можливе, аби якомога швидше усунути вашу проблему.
Поширені запитання
В компанії Compass Group діють правила, що клієнт має право перенести свій раніше придбаний квиток при умові доплати 20% від вартості квитка!
На період свят і в час коли високий/низький сезон з 20.04.2024 по 01.09.2024 певні перевізники змінюють правила надання послуг з перевезення. Саме в цей час відбувається велика кількість пасажироперевезень і для того, щоб кожен пасажир був впевнений в отриманні свого місця в автобусі, а перевізник мав чітке уявлення про кількість пасажирів встановлено викуплення заброньованого квитка! Тому наші працівники зв’язуються з нашими клієнтами і надають завчасно реквізити для оплати квитка! Також коли низький сезон і пасажирів на рейсі мала кількість, перевізники встановлюють завчасний продаж для розуміння, що автобуси даремно не їхатиму згідно рейсу.
Ні, не обов'язково. Достатньо з вашого гаджету (телефон, планшет та ін.) показати ваші бронювання або при посадці повідомити водію ваше прізвище та ім'я!
Клавіша "Забронювати" інформує клієнта, що поданому рейсу він може створити для себе квиток/ки для поїздки і перед підтвердженням обрати варіант оплати для себе. Є два варіанти оплати проїзду: Варіант 1. Оплата при посадці в автобус. Варіант 2. Здійснити оплату квитка відразу при бронюванні.
Ні, не обов'язково. Оплата за квиток/ки відбувається безпосередньо при посадці в автобус. Винятком є групові бронювання 3 і більше осіб, згідно правил після бронювання з вами зв'яжеться наш працівник і надасть реквізити для оплати 1 квитка на вибір. Адже пасажири також мають надати гарантію виїзду. При зміні планів клієнтів кошти повертається при завчасному попередженні!
На сайті під час бронювання потрібно вибрати бажану валюту розрахунку: гривні, злоті, крони, долари або євро. На всіх рейсах здійснюється лише готівковий розрахунок.
Для отримання квитка вам потрібно обрати рейс звідки/куди, дату поїздки та здійснити пошук. Із запропонованих варіантів встановіть валюту оплати та виберіть зручний для вас рейс, внесіть особисті дані як цього вимагає сайт. Після внесення даних система створить квитки їх потрібно завантажити на ваш пристрій, також вони будуть відображатись у вашому особистому кабінеті.
Після бронювання квитка/ків протягом 1-3 днів з вами зв'яжеться наш працівник для підтвердження бронювання. За умови, що ви вказали вірні дані для зв'язку мобільний телефон, Viber або email . У разі якщо протягом 3 днів з моменту бронювання або за добу до відправлення нам не вдасться з Вами зв'язатися - ваше бронювання буде вважатися скасованим. Підтверджені менеджером бронювання дійсні до моменту виїзду!
Кількість багажу на 1 особу має не перевищувати 30кг + 5кг ручна клажа, а також мати параметри 40*60*90 см. Зверніть увагу, що перевізник має повне право відмовити пасажиру автобуса в провезенні ручної поклажі або багажу, якщо цей багаж перекриває прохід в транспорті іншим пасажирам, або не відповідає кількості та розмірами.
Всі наші клієнти за 1 день до від'їзду або в день виїзду отримують смс-інформування про номерний знак автобуса і номер платформи з якої буде здійснюватися відправлення.
Ми не займаємося даним видом діяльності і не надаємо послуг з їх перевезення. Наші послуги надаються виключно для пошуку зручних рейсів для людей які переміщуються між різними країнами.
У випадку бронювання квитків з твариною вам потрібно обов'язково зателефонувати на гарячу лінію для отримання консультації щодо перевезення тварини! Також звертаємо вашу увагу, що бронювання надається для тварин не більше 5 кг!
При плануванні поїздки з твариною, ми наполегливо рекомендуємо заздалегідь підготувати закордонний ветеринарний паспорт з відмітками про зроблені щеплення та вживлений чіп, переносну сумку або клітку з глухим дном, а також забезпечити наявність чистої питної води.
Вся інформація про рейс, включаючи точну адресу відправлення, час відправлення відображається на квитку який вам надається після бронювання на сайті.
У випадку якщо вам не вистачає інформації вам потрібно звернутися на гарячу лінію!
Що говорять про нас клієнти?
Компанія Compass Group постійно покращує свій сервіс і прагне досконалості, тому будь-які побажання та пропозиції від клієнтів вітаються! Нам важлива ваша думка.